jag gillar..

..inte dig.
jag vill så långt bort från dig som möjligt just nu.
Alla dina åsikter och hela ditt beteende, hela jag försämras av dig.

och nu säger jag god natt, imorgon jobb 08-17.
höll på att skriva 17-08, lite trött.
idag har varit sjukt mysig, emmas mage har blivit stor, man ser den, där inne ligger min brorsdotter/son, det är underbart.
Vi har spelat Wii, bowling, turnering. Jag kom fyra.. förstår inte att mamma lyckades komma tvåa..?

ja, god natt sa jag ju så.. GOD NATT.

(förlåt men jag orkar inte bry mig, orkar inte tjaffsa..)
puss.

Kommentarer

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0