helt sluuut!!!

shit alltså. Jag är helt slut i huvet och mina ögon orkar knappt hålla sg öppna. Tur att jag inte ska upp tidigt imorgon! :)
Jag har nu skrivit klart talet, egentligen, skrev att jag har skrivit klart halva på facebook.. men det stämmer ju egentligen eftersom jag fortfarande måste utveckla det lite. Jag har ungefär 30 sekunder to go, even though vi har +/-30 sekunder så vill man ju hellre vara på den säkra sidan.

Jag vill egentligen skriva ut hela talet här men jag vet att ingen skulle läsa så .. ni får läsa mitt avslut istället;

"Well if I were her, not even being able to step outside my door without having to put on makeup and being all dressed up, just to get the paper.. I'd probably shave my head too."

Kommentarer

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0