god morgon

till er latmaskar iafl!
jag har faktiskt redan varit i skolan och haft en lektion
nu ska jag städa, snabbt som fan, jag får nämligen Celebert besök i form av mitt ex och hans kompis, De skulle komma till västerås o kolla på nånting och jag är inte långsam på o tvinga hit folk, när dom ändå är här liksom!
detta betyder dock att jag har betydligt mindre tid att hinna städa på såååååå
CYA!

och ja, sofie.. sjukt städat jgade jag. Blomman stog faktiskt där för att få lite sol.. men det finns ingen sol, jag har nu alltså en fin ... vas? det heter inte vas.. vad heter det?.. iafl, utan en levande växt i..
wöhööw.

aja, puss, vi hörs!

Kommentarer
Postat av: nicole

Kruka lilla du ;)

2010-02-12 @ 12:05:30
URL: http://nicolebjorkholm.blogg.se/

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0