framtiden

hej
jag kan verkligen inte se min framtid
en sak som jag tycker är sjukt jobbigt då jag ÄLSKAR att planera.
att planera sin framtid kankse inte är den enklaste saken och jag var i princip samma situation förra året, med undantaget att jag inte hade någon hyra att ha ångest för.
Just nu känns det åter igen som att jag ska flytta hem
men vad ska jag göra hemma?
sitta och glo, vänta på att få jobba/söka annat jobb
Det vore det bästa att flytta hem, om jag vill resa. Men å andra sidan vill jag plugga, bli nånting, göra nångintg.
Programmet jag vill söka till är det inte ens säkert att jag kommer in på
och om jag inte klarar mina poäng den här terminen kanske jag inte ens kommer få studiebidrag
Detta är saker som jag absolut inte vill tänka på men det är ändå det som okuperar min hjärna just nu

Jag trivs så sjukt bra i Västerås just nu, med lägenheten, med folket, med skolan och allt.. men samtidigt så undrar jag vad jag egentligen gör här.
Jag behöver någon som jag kan ödsla min ångest på just nu
..nu tänker jag gå o vila.
puss

Kommentarer

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0