Côtes du Rhône

Lenne, nu blir du väl stolt? franskt vin! sjuuukt gott. Var orolig att jag inte skulle gilla det den här gången, det är ju ofta så att om man har fått i sig lite gillar man sånt som man inte skulle gillat i andra fall, eller om man är tillräckligt taggad/glad kan drycker vara goda som inte annars är det.
anyway, jag dricker vin i colaglas från donken.. Det är dom enda glasen jag har.. och mitt champange glas från studenten men det tänker jag inte dricka ur.

dessutom sitter jag och ser ut somett fån i inbakad fläta och osminkad, jag vill ha lockigt hår, tycker att det blir så mycket finare lockar med fläta istället för locktång. :)
min tattoo får ni också se.. :) halva iafl.


Kommentarer
Postat av: Lenne

Galet stolt blev jag - nous adorons les vins francais! :D

<3

2010-02-18 @ 21:52:12

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0