bussfärd

hejhejsvej
Sitter på bussen just nu.. är på terminal 4 och väntar på att folk ska gå på. Sen åker vi till terminal 2/3 och väntar på att folk ska gå på.. alltid lika roligt och jag är alltid lika nojig att någon ska sätta sig brevid mig.
man vill inte ha någon brevid sig när man åker långt, inte när man åker kort heller.. okej "man".. JAG vill inte det. vill ni?
Det känns som att jag har glömt något. Jag kom ihåg laxen och kakorna i alla fall, plånboken, är med, datorn är med, mobilen är med, båda väskorna är med, nycklarna är med.. så.. jag hoppas att resten är med också.

och varför har jag lax med mig?
jo för att jag jobbade igår och gick förbi gravad lax på restaurangen. Kom då på att jag var sugen på det, sa det till mamma och hon frågade om jag ville ha med mig hem, se vilken söt mamma jag har! :)

förövrigt har helgen varit skitbra, om än att det har varit jobbigt att gå upp tidigt tre dagar i rad, snart fyra (fredag, lördag, söndag, måndag) så har det varit mysigt. Jag har fått väldigt dålig information som inte tas upp här och jag har fått rolig information om till exempel släktträff i april :)
Jag tycker om att träffa min familj, mamma säger att hon tycker att det är roligt att jag ör hemma

(nu undrar jag varför bussjäveln åker tillbaka till arlanda????? ETT VARV TILL?????? :s... VAD GÖR HAN?... okej, jag är hemma igen alltså, fick inte åka till västerås den här gången, haha!.. Jag tror han missade avfarten, HAHAHAHAHAH... I love folk som inte kan köra.. nej nu stannar vi, jävlar, 20 pers till.. neeeej... jag fick ju en egen sittplats ju... tills, nu? får se.. typ barn också, lämna mig ifred.. Jag vill ha tyst.)

öh, jaha, väldigt trevligt inlägg det här känner jag?
tror att ni ska slippa mig. Kanske skriver igen om jag kommer på något vettigt. Det här är ju min egen underhållning ju. :)

puss!

Skämtar ni med mig, dom sätter sig bakom och brevid mig. VARFÖR??

Kommentarer

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0