-

ibland måste man inse att livet faktiskt inte fungerar som en film..
jag har precis tagit en dusch.
har pluggat klart, gjorde word log för förra veckan och ett ord för den här veckan, word log är när man ska skriva ett ord, skriva word class för ordet samt original context och en ny sentence. så man lär sig orden typ, ungefär som med AWL övningarna.. fast en egen, nåja, skit samma.
Jag orkade inte med awl övningarna, jag kollade igenom orden och slog upp dom jag inte kunde
kul att vi har tenta på det typ.. snart????!
jag kommer avlida.
Imorgon är det library trail och elective seminar. Det kommer nog gå bra, problemet är att jag ska ha så himla mycket klart till nästa vecka. Dags att börja läsa boken nu också kanske? hade totalt glömt bort det!!

orkar..inte..
jag är på så pissigt humör, det gör att jag typ inte orkar plugga nåntign alls.
Jag pratade med amanda igår i teleofn, då var jag på ännu värre humör, höll på o bryta ihop precis innan hon ringde, jag sa till henne att jag inte mådde så bra och "det märks inte" sa hon. Nej för jag sätter ju på den där masken då, för att inte folk ska fråga, orkar inte konfrontera

men jag skriver det här, istället och varför gör jag det då? om jag inte vill bli konfronterad?
jag måste ju få ut det på nått sätt
och här är min bästa vädringsplats, typ. Ni väljer ju själva om ni vill läsa eller inte
Men kom nu inte och skriv på msn, fråga vad det är..
för jag orkar inte.

Nu ska jag proppa något i magen. puss.

Kommentarer

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0