update;

hejhallå
sitter o varvar CSI med facebook... kollade på sommarbilder och inser hur mycket jag faktiskt saknar sommaren
ja, man vill ha sommar
men liksom.. hela tiden. Sommar är så sjukt mycket bättre än vinter. Egentligen vill jag ha en svensk sommar året runt, minus allt regn såklart. Det är liksom den man är uppväxt med och.. ja..
tänk dig att du sitter i en park med alla vänner. Mörkret har precis börjat falla så du fryser lite om benen eftersom du bara har en klänning på dig, det är nu myggorna kommer fram så man sätter sig någonstans där man slipper dom med en filt runt sig eller en eld framför sig.... MYYYYYYYYYYYYYYYS





Kommentarer

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0