This one..


JAG GJORDE DET SJÄLV. haha. Läste på en sån där bild, som jag precis la upp, igår där det stog typ att man var så vain att man trodde att den här texten handlade om en själv. Jag trodde precis att en person skrev just sådär bara för att jag skulle se det, bara för att jag skulle reagera. Det var en facebook status. Som allt annat. Men herregud. Varför tror man så? Sen insåg jag i alla fall att det nog inte var det utan det var nog riktat till den personen som det EGENTLIGEN var till och inte ett underliggande meddelande till mig, typ.
Fast man är nog så, att man vill att alla ska prata om en, tänka på en.. ja, typ. igen.

Det där var kanske bara mummel men jag tycker att det var lite roligt.. Att jag själv skriver texter med underliggande meddelanden, som egentligen ska vara svåra att tolka. Man får tolka dom till sig själv om man vill och man får även låta dom gå förbi. "man" säger jag.. det menar jag inte, men jag måste ju ha ett dolt meddelande i den här texten också, eller hur? Kan ju inte bryta mönstret liksom, vad är de för stil?
JAJA. Nu ska jag fixa lunch. Puss.

Kommentarer

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0