take away the pain

hallå hej
igår var sjuuukt bra :) Även om vissa av oss hade lite problem så blev allting bra tillslut.
Somnade gott i min säng tillsammans med två bruttor.
Klockan ett idag började jag i skolan och lämnade Sofie och Anna ensama i min lgh. De hann åka innan jag kom tillbaka. Hade litteratur lektion med dikter, eeh... jag ORKAR inte. jag vet inte vad jag ska göra faktiskt, jag har ingen ork och ingen motivation.
Just nu sitter jag med grammatikuppgiften och hoppas på att det blir någorlunda okej.. jag var inte på lektionen vilket betyder att jag inte kan någonting alls.

Nu tänker jag skicka in skiten o hoppas på de bästa, vi hörs.

Kommentarer
Postat av: klara

haha "även om vissa av oss hade lite problem". Mental breakdown ggr 10 000 ungefär.. Du är fin! <3

2010-04-09 @ 19:27:23

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0