Söndag morgon

hejhej hallåå!!
släktträffen igår var.. trevlig. Dock var det mycket folk mani nte visste vilka de var och jag är inte den som går runt o presenterar mig för alla eller ställer mig på scen o drar en gammal historia.. nej nej. That's just not me.
Anyway. Jag pratade med Kerstin, Runes fru och dessutom Runes son. Rune hade hälsat till alla men han hade en speciell hälsningn till någon, mig.

okej, historien bakom det här då?
Kerstin är min farmors syster och dom brukade komma o hälsa på farmor och farfar (som dom flesta vet har bott i huset brevid oss) vilket betyder att när dom fick gäster så blev det fika och vem missar en chans till fika när man är liten? ja inte jag i alla fall.
Rune va gubben jag gillade mest och jag frågade om han och Kerstin kunde bli min mormor och morfar eftersom dom redan var döda. "Det funkar inte riktigt så" kommer jag ihåg att Kerstin sa en gång.
Allt eftersom åren har passerat och jag har blivit äldre och farmor och farfar dött osv så har det inte blivit att vi har träffats så mycket. Det var en vår/sommar i uppsala när jag stod och väntade på bussen på vaksalagatan som Kerstin och Rune kommer gåendes och jag nästan hoppar på dom och kramar dom! haha.. dom kände inte igen mig först heller, men det hade iafl pratats om att dom var så glada över det, till deras familjer.
Igår var Rune så pass sjuk så att han inte kunde komma men som sagt, han hälsade till alla och till en speciell tjej.
Allt detta gjorde hela min kväll, så jag kan inte säga att jag gick olycklig ifrån släktträffen.

Nu tänkte jag äta frukost eftersom min mage skriker på mig
får se om jag skriver innan jag åker hem igen. Puss

Kommentarer

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0