SKRIK

JAG VILL SKRIKA
jag vill veta om jag har gjort rätt eller fel, JAG VET att ni alla säger ta det lugnt o ta det som det kommer
men jag kan inte. Det är inte så jag fungerar.
Thailands bilderna gjorde så att jag ville dra ut i världen.
just nu vill jag bara
komma in på beteendevetenskapliga programmet
leva två misserabla (jag tänker på klimatet nu, inget annat) år i sverige
och åka iväg, nya zeeland, australien, usa eller england, plugga.. minst ett halvår.. som utbytesstudent
sen vet jag inte vad jag vill göra längre, jo.. såklart jobba.

Men om jag inte kommer in då?
Jag vågar inte ens tänka.
Jag har INGEN ANING om vad jag ska göra. Kommer jag inte in flyttar jag hem i alla fall. Det är bestämt.

Kommentarer

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0