packning

och ÄNTLIGEN ska jag hem till Västerås. Det är första gången jag längtar till Västerås och inte Rosersberg.. Snacka om framsteg, om det nu är det man kan kalla det?
Jag tittade precis klart på den sista Johan Falk filmen, slutet sög. Se den inte.. Jag hatar sugiga slut då blir ju hela filmen lidande, i det här fallet hela serien!!!!
AAANYWAAAAY. jag har skrivit mycket med caps idag känner jag.. men.. jag får väl ut känslorna så, HEHEHEHEHEHEH.

Jag ska i alla fall packa ihop mina grejer nu. Det mesta hänger ju redan i pannrummet eller ligger i torktumlaren så nu blir de fiiin packning istället för tjopp, nu slänger jag ner alla grejer så blir de bra!

Det sköna blir att vi åker bil imorgon, det osköna är att det är min kära Anna som kör.. som idag avslöjade för mig att hon har krockat två gånger sen hon kom till Sverige, alltså mindre än en vecka. HAHAHAHAHAHA... <3 Man kan ju inte annat än att älska henne.

jaahaa. Jag tänkte lägga upp en dräggig bild men jag känner att det kanske blir för mycket då, typ..
så nu ska jag packa i ordning mitt skit och sen sova järnet så jag orkar med morgondagen och framförallt torsdagen.. fy bövelen.

SOV GOTT MINA ÄLSKADE BLOGGLÄSARE. hehe.

Kommentarer

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0