nämen vet du vad?!

hej hej hallåååååå...
jag har verkligen inte orkat eller haft tid till att blogga dom senaste veckorna känns det som, kloten, sälen och nu besök hemma i rosers, det har varit fullt upp och ändå har jag inte träffat någon kompis alls!
I lördags myste jag med mamma och pappa hela dagen, satt ute och drack cider i vårsolen, åt påskmat typ. I söndags jobbade jag och på kvällen kom Stefan, Emma och Jonah o hälsade på. Idag har jag varit hos Titti, min moster, träffade även mina kusiner Jonas och Maria, det var väldigt mysigt, dom har jag nog inte träffat sen i somras. Maria är en av dom jag ser upp till mest i livet, vi är ganska lika till sinnet så det kan nog vara det. Sen gör hon sånt som jag vill göra också och hur kan man inte se upp till en sådan person?
Nåååja.. Efter vi hade varit där åkte vi hem, jag gick ut med hundarna och sen kom Erik och Kristin och åt mat o fikade o så, även det var mysigt. Nu har jag också fått hem alla kläder från sälen så imorgon kan jag tvätta, haha :)

eeeeeh. Sen har jag kommit fram till en sak idag också som inte är en bra sak egentligen men det kan nog bli bra om jag tar tag i det så nu jävlar!!!

Nu blev jag helt plötsligt jättetrött. Jag måste sova om jag ska orka med allt imorgon så PUSS OCH GOD NATT.

Kommentarer

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0