lost

hejjjjjj
det känns som att jag har tappat något som ligger mig kärt.... det känns inte bra, inte alls.
men jag vet inte vad det är.

Jag bytte blickar med en snygging på arlanda idag, han väntade på någon men det var inte "du tittar på mig och jag på dig men när vi möts med blicken så tittar båda bort" utan det fortsatte liksom... eeh, så var det med en snubbe när jag gick hem från coop också förra veckan. Är det fel på mina ögon? haha!

jaja, nu sitter jag på bussen igen och jag har skittråkigt. Egentligen borde jag väl plugga, memorera mina åsikter till morgondagens debatt men jag orkar inte, jag vill lyssna på musik. Lyssna på musik och försöka få in något i huvet funkar liksom inte, det lärde jag mig när jag var liten redan. Mamma kom in när jag lyssnade på band och läste i en bok samtidigt, haha!
När jag kommer hem ska jag i alla fall skrvia ner alla mina points och så ska jag läsa igenom dom några gånger. Jag borde nog sova rätt tidigt eftersom jag redan är dödstrött och imorgon ska jag vara i skolan redan vid 8!!
jag tänkte faktiskt köpa frukost där då, oooorka äta innan? typ nej.
Jag är inte nervös för debatten alls, mest för att det är 6 personer.. nackdelen är att vi ska prata i 20 minuter, TJUGO MINUTER gott folk så ska vi underhålla klassen. efter det ska dom rösta på vem som var bäst........
jobbigt om man förlorar då. haha!

nu ska jag gå
egentligen ska jag sitta kvar på rumpan och inte göra ett skit i ... 1 timme och 10 minuter till men jag vill inte heller skriva ett så tråkigt inlägg så ni slutar läsa efter halva, hihi.
PUSS

Kommentarer

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0