jävla skit

ursäkta mig
jag är så jävla arg
sitter o skriver på mig själv
vaaarning för bitch

varför är jag arg?
för att jag är ett jääävla pucko.
Varför gick jag inte på litteratur lektionen i veckan för? SÅ JÄVLA DUUUMT.
nu sitter jag här
och har fått reda på ny information som jag inte hade en jävla aning om

Pratade med en klasskompis om uppsatsen idag hon hade fått tillrättavisningar på att hon hade skrivit om boken i uppsatsen. Läsaren ska tydligen ha läst boken redan. Hon fick också tillrättavisningar på att hon hade skrivit "I think..." osv. Läsaren ska tydligen förstå ändå att det är från my point of view.
DETTA är PRECIS som jag har skrivit.
SÅ JÄVLA DUUUUUUMT

nu sitter jag och funderar på om jag måste ta bort HALVA uppsatsen eftersom att den typ är en återberättelse om texten
men det känns ändå som att jag behöver den.
jag vet inte
jag behöver ngn som kan läsa
som kan säga till mig att den suger
så jag kan skriva om den



BLÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ
don't mess with me today.



UPPDATERING 18.48:
okey.. I'm calmer now. I removed the whole thing about the shortstory and added another thing that I found while I read the story one more time. This makes it much better my only problem now is how I will make this thing function as ONE essay!?
well.. that's a later issue. right now.. Hockey.

Kommentarer

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0