Hes!

Hej hej hallååå
Här sitter jag, med öppna fönstren o vädrar. Det luktar apa här inne.. skitbra för min hesa hals (dom öppna fönstrena alltså). När jag vaknade hade jag ingen röst alls, på lektionen blev det bättre men nu bryter jag hela tiden. Nackdelen är att jag ÄLSKAR att vara hes så jag sitter o pratar med mig själv när jag egentligen bara borde vara tyst. haha..
Igår var.. helt okej. Hemma hos mig var det underbart, chill.. lugnt och bara.. trevligt helt enkelt. Vi var 6 stycken från klassen som vågade, alla andra är fjollor, eller hur!? ;) haha nej men det tar vi igen ngn gång senare i år.
När vi drog till pluto insåg vi att det inte var mycket folk alls, där nere var det typ tomt på dansgolvet men MER PLATS TILL MIG, hehe. Vi drog väl hem till mig vid halv två ungefär, ganska nöjda. Vi satte oss o åt mackor i mängder (kändes det som i alla fall) och sen gick vi o la oss. Jag laddar upp bilder på facebook senare, nu ska jag kolla på tv HELA DAGEN. (med paus för diskussionsforumet på blackboard)
puss

Kommentarer
Postat av: ☆ Carl$ha

sv: vsg :D hur mår du då ?

2010-04-16 @ 17:50:16
URL: http://glaamourgirl.blogg.se/

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0