hallooo.

Vill fortfarande ha hjälp med efternamnet!
Anledningen till att jag vill byta är att det är min farmors släktnamn, inget annat.
Anledningen till att jag vill lägga till Viktoria är att det är mammas släktnamn men pappa tyckte att jag skulle få för långt namn om jag hette alltihopa. Det tycker iofs jag med nu meeeeeeen........ Cederholm är det nog mer likely att jag byter till.

Anyway. Jag ska snart ner till Klaras jobb och käka med Nicole, efter det blir de en sväng på stan och sen ska jag väl direkt hem o plugga igen.
Jag hr faktiskt börjat läsa boken vi ska ha läst till på torsdag, den är inte heeeelt konstig, ännu. Det är de enda ja ghar hört om den, att den är konstig..

Jag ska i alla fall börja bli ekonomisk nu, spara till sommaren typ. i och med att jag sålde datorn fick jag lite extrapengar och det är ju bra i alla fall men dom kommer behövas. Augusti kommer bli en fattig månad..
nåja, nu ska jag fixa mig, puss!

Kommentarer

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0