det går inte.

jag kommer bara såhär långt;

När snön försvinner från gatorna
och dagarna blir längre.
Alla känslor börjar bubbla igen
och det är som om det senaste halvårets alla bekymmer
bara har försvunnit.
I ett sensuellt ögonblick möts våra ögon
och jag vet att om människan är gjord för att älska
så är det meningen att jag ska älska dig.




Hittade en äldre dikt som jag delar med mig också..
jag tvingar mig själv att se ditt ansikte
vänja mig vid tanken att dina läppar
inte tillhör mig längre
Lära mig inse att det aldrig
kommer bli du och jag igen

jag sitter på tåget med Melissa Horn i hörlurarna
med tankarna skiftandes mellan dig och honom
när jag inte kan förmå mig själv att älska någon annan
så som jag älskade dig

jag måste ut
bort
iväg.

Låta mig själv andas,
sluta bry mig om vad du gör,
varenda eviga
tjatiga
jävla
sekund

Kommentarer

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0