trött? ja!

god morgon :)
Igår somnade jag i soffan runt tio när jag tittade på IDOL.. så trött var jag alltså ,haha.. vaknade vid halv tre eller så och upptäckte att jag hade somnat. då gick jag o la mig i sängen istället och sov till ungefär nio i morse, 12 timmars sömn satt inte fel alls!
nu är jag pigg ikväll :) <3

dagen kommer bestå av att diska och städa lite, fixa.. :)
känns som att jag borde plugga också men jag tar det imorgon (kanske) annars ska jag ju plugga hela veckan .. och nästa vecka.. och veckan efter, till tentan/tentorna.

nu ska jag gå och borsta tänderna, puss

Kommentarer
Postat av: Elina & Linnéa

Sv: Vi var på Ladies Night.. :)

/Elina

2009-10-10 @ 11:56:00
URL: http://klackarnaitaket.blogg.se/
Postat av: sossi

vilken fin blogg du har!

allt bra me dej? :)

kram

2009-10-10 @ 18:23:11
URL: http://enriktigblondin.blogg.se/

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0