SVAR!

Din favoritglass?
Magnum strawberry white, såklart!

Hur gammal är du?
Jag är född 90, alltså 19 år gammal.

Vad gör du helst en lördagskväll?
Ut med vännerna på stan eller en mysig hemmakväll med massa gott & trevligt sällskap!

Vad gillar du mest/minst med ditt utseende?
Det jag gillar mest är nog mina ögon och minst mina lår :)

Går du på nån sport?
Nope, handboll och fotboll tidigare men mina knän satte stopp för detta. :(

Svart eller vit?
Det beror på vad men svart tror jag nog!

Fanta eller cola?
COLA!!!

Vilken årstid tycker du bäst om?
Sommaren, sol & bad, alla är glada & lediga, grillat, ja! allt är mysigt!
Hösten är mysig den med, om man har ngn att dela den med.


Choklad eller vanilj glass?
Vanilj, men med chokladbitar i - mums!

Vilken är din veckodag?
oj.. Fredag tror jag? :D

Varför började du blogga?
Jag ville skriva av mig lite när jag och mitt ex gjorde slut, så det var nog mest därför.

Vilken/vilka är din/dina favorit bloggar?
Mina vänners, såklart.

Vilket slutbetyg fick du i 9an?
Oj, nian? Jag hade nog i snitt VG i allt, 2 G och resten VG.

Vill du flytta utomlans?
JAAA! USA, tack :)

Favoritfärg?
Det varierar lite faktiskt, det mesta i min lägenhet är blått, bloggen är rosa/lila.. så, de färgerna är det nog!


Favorit godis/glass?
Godis är nog det mesta lösgodiset..?
och glass står högst upp!


Vad gillar du för musik?, sport? , tv-program?
Musik - jag är allätare i princip. Ingen skrik-rock, ingen hiphop, ingenting klassiskt.
visst finns det undantag i alla de där med men .. i princip ;)
Sport - HANDBOLL OCH HOCKEY! :)
TV-program - oj, greys, one tree hill, priviliged, CSI, Criminal Minds och.. jaa.. massa annat ;D


Hur lång är du?
167 cm.. oftast, HAHA :)

Det roligaste du gjorde i somras?
Det roligaste var mina båda poolpartyn!

Om du fick va en kändbloggare för 1 dag, vem skulle det va, och varför?
Kenza tror jag, hon verkar ha ett roligt liv, fullt upp hela tiden :)

Bästa minnet?

oj.. det finns ju så många!
Men vi kan ta bästa minnet från i sommras och det var när jag äntligen insåg att jag skulle faktiskt flytta!


Vilken är din favorit dricka?
Alkohol? Malibu isf :)
Malibu & apelsinjuice är GULD!


Varför tog det slut med ditt ex?
Vi växte ifrån varandra när vi började gymnasiet och .. i alla fall för mig .. så slutade det med att vi var mer som vänner än pojk-flickvän.

Vilken är din favoritaffär?
Hm.. Gina tror jag, eller H&M. Nelly.com är bra med :)

Varför började du blogga och hur länge har du bloggat?

Jag ville skriva av mig :) .. jag har bloggat sen hösten 2006.

Haft en fin dag?
Jag fick spendera den med Fredrik, så JA! :)

Vad tycker du är det roligaste med att blogga?

Jag tycker det är roligt när jag slår besöksrekord och att nå ut till andra med mina egna tankar är väldigt kul :)

Säg tre saker du vill göra innan du dör?
Sitta i cockpiten på ett flygplan, träffa Bruce Springsteen Face to Face, Gifta mig på en fin strand.

I vilken stad bor du? =)
Västerås just nu, flyttade hit i sommras! :)

Vem älskar du mest på denna jord? :)

Mamma, pappa och mina syskon.. och våra djur! hihi

Vad pluggar/vill plugga till? :)

Jag pluggar just nu basår, KemiA, MatteC, FysikA, nästa höst ska jag plugga till flygingenjör!

Vilka bloggar följer du eller läser? :)

Mina vänner och Kenzas till och från.

Är du oskuld?
Nej

Vad vill du bli när du blir stor?
Flygingenjör

Gillar du / har du hört "hurtful" med Erik hassle?
Ja, jag hörde den innan media fick tag på den.. innan gillade jag den nu är den sönderspelad.

Vad tycker du om kissie, foki och kenza och deras bloggar? (:
Kissie? ..tycker bara hennes blogg är töntig.
Foki - ASCOOL tjej!
Kenza - jag läser den här bloggen för att hon känns så jord-nära! gillar henne!


fin blogg. vad händer ikväll? :)

Tack :) Jag ska plugga med Ida ikväll!

Vilken mascara använder du?

Maxfaktor 2000 calorie Dramatic look

Hur dags brukar du gå och lägga dig??
oj, runt 23 på dagen-före-skolan-dagar och runt 01-03 andra dagar.

Vilken opratör har du på din på mobil??
Tele2/comviq

Vilken model har du på din mobil??

Sony Ericsson W595

Har du många vänner??
Lagom många, bättre få nära än många falska? :)

Bor du med familj eller ensam??
Jag bor ensam..

Har du bra bertyg i skolan??

Jag är ett VG-barn, haha :)

Vad tycker du om Fokis blogg??
Hon är härlig, annorlunda :)


Besöker du hennes blogg varje dag?? :)
Nej det gör jag inte, någon gång då och då.

Jobbar du eller pluggar du eller vad gör du?
Jag pluggar på högskolan!


Vad för jobb/vad pluggar du?
Basår nu och nästa höst Flygingenjör!

Vad tycker du gör en blogg bra?

När folk skriver om sig själva, deras vardag och äkta känslor!
det gör att jag fastnar.


Hur många besökare har du?
Vanligtvis runt 30 men nu har det gått upp väldigt!
över 100 nu två dagar, JIPPIE! :)
fortsätt så!


Favorit serie? favorit film?=)
Oj, alla serier jag skrev ovan och säkert många fler! har ingen speciell.
Twilight just nu.


Varför gillar du att skriva dikter?

Det är ett sätt för mig att förmedla mina känslor.

Varifrån får du insperation till dem?

Mina egna känslor, hihi

Vad skulle du göra om du fick en miljard?

Köpa massa skor och en iphone. sen skulle jag bjuda familj och vänner på en utlandsresa.. sen skulle jag spara och inte längre ta studielån!

Vad hade du för intresse när du var liten?

Flygplan (SOM NU), handboll, hästar, barbie? haha :D

Om du fick vara en kändis för en dag, vem skulle du vilja vara då?

Oj.. Oprah! hon kan påverka så många människor.

Varför bloggar du? :D
Det är roligt att kunna nå ut till alla läsare med vad jag känner :)

Vilken är din favoritblogg?
Ingen speciell, mina vänners.

Vet du någonbra ungdomsbok ? :)
Twilight-serien! GRYM!

Har en liten fråga till alla bloggare då jag funderar självt väldigt mycket på den..
Vad brukar du ge i present till en kille ??

Oj! Den eviga frågan verkligen. Det beror ju egentligen på vad han har för intresse. En upplevelse? Eller ett tv spel eller nått, haha, det beror som sagt på intresse :)

Vilket land skulle du vilja flytta till om du var tvungen att välja?

USA.

Vill du dejta mig? :)
Jag är tyvärr upptagen.. tack för intresset! :D


Kommentarer
Postat av: EmmmIzzz

okej:)

2009-10-11 @ 17:58:21
URL: http://emmmizzz.blogg.se/
Postat av: Josefin

Okej :)

2009-10-11 @ 17:59:37
URL: http://jjjosefiines.blogg.se/
Postat av: O L I V I A

tack för svaren!

har du lust att ge mig några frågor? (:

kram

2009-10-11 @ 18:07:46
URL: http://picoh.blogg.se/
Postat av: emma

vill du skriva till mig först? (A)

[email protected]

2009-10-11 @ 18:09:23
URL: http://ebolmgren.blogg.se/
Postat av: MALINHE - FOTOBLOGGEN

okejokej :)

2009-10-11 @ 18:20:48
URL: http://malinhee.blogg.se/
Postat av: Andréa

Sv: Samma här, massa plugg.. Fast det blir tv också :)

2009-10-11 @ 19:24:10
URL: http://makeupartisten.blogg.se/
Postat av: Low Price Fashion

Åh roligt med flygingenjör :)

2009-10-11 @ 19:53:05
URL: http://lowpricefashion.blogg.se/
Postat av: Cassandra <3

sv; jag har lagt till dig på bloglovin nu, lägger du till mig? :)

2009-10-11 @ 21:32:19
URL: http://ccassiieesvensson.blogg.se/
Postat av: Marie

Åh jag vill också flytta till USA.

2009-10-11 @ 23:03:48
URL: http://marrwie.blogg.se/

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0