redigering

hallå, satt o skulle fixa lite med bilder på mig själv..
och jag ville ha en gammal redigering som jag gillade jättemycket, kolla ögonen på denna!

men så efter lite försök och aggressioner över att det inte blev som jag ville, (jag satt med bilderna brevid varandra så kunde jag åtminstone tänka lite hur jag redigerat då)
så kollade jag på bilderna brevid varandra i 100% ..


Ser ni skillnad på upplösningen?
Det finns liksom ingen detalj i ögat till vänster = kan inte få nån cool effekt. skit..

Kommentarer
Postat av: Malin-Hockeyfruga

hhi ja;D riktigt snyggt du gjort med bilden!

2009-10-21 @ 10:29:19
URL: http://mysunshinestory.blogg.se/
Postat av: Evelina

Japp syns en klar skillnad! =) Och jättefin blev bilden! =)



SV: Det har varit rätt många tentor nu på sistone, inte så svåra, men kräver ändå en viss del arbete .. meeen idag hade vi den sista för denna period så bara en dag kvar nu och sen är jag leeedig en hel vecka! =) Hur är det med dig i dag då?

2009-10-21 @ 15:01:19
URL: http://skrivbubblan.blogg.se/

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0