PUSS

på er!
haha..
jag är lycklig.

Ahli
och Sofia har åkt hem, det var så himla mysigt att ha dem här!
En riktig mysdag blev det med Twilight och mys med massa täcken i soffan.
Fredrik kom och tjejerna hann väl typ säga Hej innan de gick. nu har han precis sprungit iväg (läs: jag kastade ut honom) till sina vänner som ska ut o göra stan osäker :)
Jag är URtrött. och så himla seg sen igår.. jag ska dö i soffan och kolla på IDOL ikväll typ.
Fredagskväll hemma, ja.. men gårdagen var min fredag ;)

Imorgon kommer Fredrik hit på kvällen så I will be busy!
Nej nu tänker jag ta en snabb-dusch, ta på mig mjukisar och mysa framför tvn!
PUSS

Kommentarer
Postat av: C h a r l o t t e

Hej! Skulle vara tacksam om du ville hjälpa mig! Första gången jag kommit med på att vara dagens blogg och det, och det skulle vara kul att vinna.

Är med i tävligen hos http://emmelist.blogg.se/ om dagens blogg. Skulle vara tacksam om du ville rösta på mig :) NR 3

Hjälper dig nästa gång.



Ha en trevlig kväll

2009-10-10 @ 21:11:16
URL: http://chaaarlottee.blogg.se/

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0