och så var det vi.

hallå!
tillbaka efter en fullspäckad familjehelg.
erik och kristin kom i fredags och vi åkte och handlade direkt, så nu har jag massa gott i kylskåpet och det är proppfullt! haha
Vi åt en riktigt god middag med kryddade potatishalvor och kött.
efter maten var det tv och idol.
säger itne mycket mer om det, tyckte det var lite konstiga wildcards iafl.
När vi kollat klart på idol så åkte vi hemmåt!! :D
det kändes så himla skönt, haha, lite hemmakär är jag allt! mamma var till och med snäll hela helgen ;)
Pappa med för den delen :p
Vi kom hem och kollade på hockey och gjorde i ordning presenten till ellinor.
Sen var det sovdags, jag orkade inte ta mig ngnstans. :(
På lördagsmorgonen väckte erik mig runt 9-tiden och det var dags för frukost. efter det tog vi oss till rosersberg och mamma, pappa, tintin och bella! :D
jag gick ut med hundarna på fotbollsplanen och spelade lite, vilka fotbollsproffs vi har där hemma.
åååh vad jag har saknat mina älskade hundar. Bella löper så hon har hur stor muff som hellst (ursäkta ni känsliga)
..Erik och pappa åkte med lite vägg o grejer till tippen och när dom var klara åkte vi tillbaka till märsta där det var dags för lunch och att fixa sig.
kristin lockade mitt hår (som föll när det regnade) och jag lockade hennes.
stefan och emma kom, erik skulle lära stefan knyta slips, och sen åkte vi till kyrkan.
bröllopet var jättefint och både ellinor och robert var hur fina som hellst.
åter igen fick man tårar i ögonen när hon gick in.

När paret wollner gick ut ur kyrkan regnade det, stackarna fick stå utan paraply ett tag också.
vi satte oss på bussen som skulle ta oss till kairo ganska snabbt.
jag klev på klänningen hela tiden,
Emma hjälpte mig att hålla upp den :p

I lokalen var det god mat, thai mat. och dans och trevliga tal och trevligt sällskap.
kvällen slutade ganska tidigt eftersom jag hade sjukt ont i huvet och pappa kände sig krasslig, toppen dag för det va?

Jag sov hemma i rosersberg, i soffan ute i mitt rum... Förlåt, mitt gamla rum. Inte den skönaste soffan att sova i kanske men det gick väl ann. (an?)
På söndagsmorgonen vaknade jag, duschade och åt frukost hemma. sen hämtade stefan mig och vi åkte till deras nya lägenhet i märsta. mysig var den!
väldigt stor!
Där fick jag även en riktigt god lunch, emma var kock!
Efter det åkte jag hem igen och myste med hundarna o gjorde matte samt kollade på tv.
runt 5 åt vi mat och sen var det i princip dags att åka mot arlanda. vi svängde förbi erik och kristin också eftersom jag hade glömt min mascara där.

Jag kom tillbaka till västerås vid 20.20 ungefär, 15 minuter sena.
Där blev jag uppmött av F, något sen :p
Sen gick vi hem och mös framför TVn.

Ojoj. långt inlägg, tack alla ni som orkade läsa ;)
men ni har väl saknat mig!?
puss

Kommentarer
Postat av: ANNA THE ONE

JA VI HAR SAKNAT DIG

2009-10-05 @ 20:08:12
URL: http://www.metrobloggen.se/livetenligtanna

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0