nostalgi och massa jävla nytt!

hallå!
Jag bestämde mig för ungefär 47 sekunder sen för att jag ska, hör och häpna, skaffa mig ett gymkort!
jag blev riktigt sugen på de idag när ida va påväg till träningen, för att sen ångra sig, haha :p
men jag behöver verkligen det här och vad är inte bättre än träning när man ändå inte gör nått annat än att plugga o glo på tv på dagarna? Dessutom blev jag inspirerad av Annas nya tränignsäventyr där borta i staterna.

ca 3 000 för ett år, toppen? JA. Så here we go.

aja,
nu sitter jag på msn och nostalgiserar (jag vet inte ens om det finns ett sånt ord, men ni förstår väl ändå?!) med adam.

The one and Only - 19 Days säger:

men händerna i min favorit ^^

The one and Only - 19 Days säger:

dom är så söta!

The one and Only - 19 Days säger:
jag meed
=)
du får inte glömma den lilla runda mackan du brukade äta också haha


The one and Only - 19 Days säger:

samma här  
och när vi fikade på foto ^^
och du tog med sån där kexchoklad från semper haha



Lägg märke till att allt handlar om när jag äter mat? Adam vad har du för fetisch egentligen? ;)
LOVE YOU!

Kommentarer
Postat av: a

HAHHA, både du och jag vet att vi älskar att fetta oss ;)

2009-10-06 @ 23:16:39
URL: http://uppsalabloggen.se

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0