JAG KOMMER HEEEM!

hej på er.
blev väckt för 30 mintuer sen av att min chef på radisson ringer och frågar om jag kan jobba söndag.
varför ska dom ringa den enda helgen där det är fullsmockat?!
så dumt. jag VILL ju jobba nu också..
jag ska börja kolla på jobb här i västerås också. om jag hittar ett bra kan jag köpa min iphone 8-)

Anyway så har jag precis packat ihop lite kläder;
trosor&strumpor
kläder till att träffa hundarna/gå ut och gå
kläder till söndag/resan hem
SÅKLART.. kläder till bröllopet
smink
och så.. :)

insåg att det kommer bli massor me väskor eftersom jag ska ha både datorn och kameran med mig.. men det kanske är onödigt att ta med sig datorn?
Jag kommer ändå inte ha ngn tid för den.
blir nog så det blir, bra beslut! haha.
Vilket också betyder att det inte blir ngt bloggande förns söndag kväll efter att F har gått hem. :)
Då ska ni få se massa bilder också!

Jag är stressad över att skorna inte har kommit.. men dom borde komma idag, nelly har redan skickat iväg dem.
men vad ska jag annars ha?!

nu ska jag packa mer och städa!
puss!


UPPDATE
; SKORNA ÄR HÄR! nu ska jag skringa o hämta dom. :)

Kommentarer

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0