jag är duktig

jag har kommit fram till en sak

Idag började jag med tentan i kemi som var typ 2005?
och jag kom till halva innan det började komma in på saker som jag inte ens läst ännu så de funka ju inte längre då,
jag hade iafl samlat ihop (enligt mig själv) 18 poäng på 5 uppgifter.
om man ska få godkänt på den där tentan ska man ha minst 40 poäng på 12 uppgifter,
detta är lovande! hihi.
i alla fall så har jag sen också läst två kapitel i boken och ska även läsa 2 till ikväll.
Det jag har kommit fram till?
Att läsa och anteckna är det jag ska börja göra.
När jag har läst klart alla kapitel en gång nu så ska jag börja om från början
läsa - anteckna - läsa - anteckna
och efter varje kapitel skriva ner stödord som jag kommer ihåg! :)
Det funkar liksom inte att sitta o läsa ett kapitel, göra frågorna (kolla i facit på de man inte kan) .. för det lär man sig ingenting på!

så jag känner mig duktig idag, en vecka kvar
och ångesten jag hade igår..
den är ... BORTA!
SÅ HEEEY.. this is going to be OK.
och om det blir ett ig? ja.. då har jag ett år till på mig att plugga upp :) hihi..

puss på er!

Kommentarer
Postat av: Bnsm ღ

okejokej! :) vad händer ikväll? :)

2009-10-20 @ 20:40:03
URL: http://bnsm.blogg.se/

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0