hej mongo

hihi
ibland blir jag sådär nervös när jag vet vilka som läser min blogg
för om det står om den personen, ja vi säger tillexempel F, eller ja.. FREDRIK. sådär.. det var de,

Hej Fredrik :)

jag vill inte veta vem, fast jag är så nyfiken. för ni är ju ändå runt 20-30 läsare om dagen..
men jag tycker det är pinsamt. eller nej. fel ordval. jag vet inte, haha..
jag är i alla fall i ett happy state of mind just nu, Fredrik har precis gått, han är duktig och ska sova tidigt, det ska inte jag. Ge mig aktivitet. En blogg att fixa?

PUSS

Kommentarer
Postat av: Lenne

Nice blogg anki :D och nu har jag läst på lite här om grabben (;

2009-10-05 @ 23:36:31
Postat av: Petra (emmas vän)

Jag läser din blogg :D

2009-10-06 @ 07:23:06
URL: http://petraplutt.blogg.se/

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0