fredagen

hallå
Nu sitter jag här och fryser..
Väntar på fredrik ..
Gårdagen var underbar, grymt och.. ja.. jag tänker inte säga så mycket mer, det som händer under tequilaberusning stannar under tequla berusning, haha!

några stycken kom hem till mig vid halv tre/tre kankse och satt här o lyssnade på bossen till 4.
Sen gick ja o ida o la oss och martin och günter drog hem till sig.

imorse vaknade jag och .. mådde inte så bra alls. sov igenom det och vaknade vid halv ett ungefär med en jäkla huvudvärk.
Den håller på o komma tillbaka nu känner jag (tog en ibumetin)
ushush.

Jag ska iafl gosa ner mig i soffan nu, PUSS PÅ ER

Kommentarer

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0