diamant grymma!

hallå, god kväll!
Jag och Ida har varit såå duktiga idag,
skrev alla tre labbrapporter och jag läste ett kapitel.
nu ska jag stänga av datorn och läsa två till o sen sova.
tänkte bara skriva lite.
jag är helt slut i huvet.

trippen till Skultuna var mysig, vi handlade mat på Ica och sen var det dags för plugg.
runt 7 tröttnade vi och kollade på filmer, bilder o pratade skit
och då hade vi ändå suttit i ca 6 timmar eller MER och pluggat, i sträck!
Det är bra tycker jag!

Fick svar från min Nk + Ma lärare från gymnasiet idag, jag saknar de där lärarna så himla mycket!
jag saknar studietakten på gymnasiet, ni som fortfarande är där; NJUUUUUUUT!
nu ska man plugga in en bok på två månader, lyckas jag?
det återstår att se men jag kommer åtminstone inte komma ihåg det den 28 oktober (en dag efter tentan)

nu ska jag iafl börja läsa,
jag saknar fredrik :)
puss

Kommentarer
Postat av: Daniel

Läsa du flitigt



Kommer att gå så bra sååå!

2009-10-22 @ 13:31:10
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0