bara man gör allt i tid.

hallå, hittils idag har jag läst 3 kapitel, REDAN!
det hade gått igår men icke, då satt jag vid datorn, känner mig duktig..
Jag fick iafl tips om en sjukt bra låt igår av Sarah,
"Lite peppning till allt plugg: Johnossi - Man must dance :) Höj volymen och press play! <3"
och tack som fan, aj lajk it ö låt. :)
Just nu har jag en kort paus i plugget, tar paus efter varje kapitel, det behövs lite då och då ju :)
men här får ni lyssna på låten och sakna mig inte för mycket ;)

 

You like to do it as a child on your own
you're in the jungle and the monkeys
take your mind from your home
How many times do they have to tell you
that it's perfectly fine for you to dance around
naked when you're all by yourself

Cause' you, and you, and you and you
you're just an animal developed into
You and you and you and you
a monkey needs to dance so do you

 


Kommentarer

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0