23 303 filer / 38,5 GB

...Det var det som befann sig i min "bilder" mapp på datorn.
Jag är duktig och säkerthetskopierar dom över till min externa hårddisk.... detta är SJUKT.

anyway, god morgon :)
jag äter korv till frukost, haha, jag har ingenting hemma :p
ska om ungefär 30 minuter bege mig till bussen, ska åka ut till skultuna och Ida :)
Förövrigt så funkar mitt internet nu!
Vilket betyder att jag slipper använda Stefans dongel, visst har det varit skönt med gratis internet men det känns taskigt mot Stefan att han ska behöva betala för nått jag använder, det gillar vi inte.
så från och med nu är det 150kr/månaden på internet!

Jag.. guess what..
saknar fredrik!
Nu får jag inte träffa honom förns på fredag, fy och ush :)

Nu ska jag i alla fall fixa iordning mig någorlunda så jag inte ser ut som ett morgonmonster när jag kommer till Ida.
Vi hörs när jag kommer hem!

Kommentarer
Postat av: Erika

sv: Med mig är allt toppen, själv då? :D

2009-10-21 @ 11:36:00
URL: http://icanpikan.blogg.se/
Postat av: DIAMANT

ja visst är det:( har du något djur?

2009-10-21 @ 11:52:18
URL: http://annadiamants.blogg.se/

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0