Torsdag

halllå, sket i matten idag.
åter så blev det en dag där jag vaknar med ont i huvet. än så länge mår jag inte illa dock.
13.30 är arb. intervjun och jag måste pallra mig dit i mitt bästa esse ändå, men det ska nog funka!
Nästa vecka kommer jag igång med skolan igen.
Vi hade bara fått tillbaka 1 lab. rapport från pernilla på lab. 5, hoppas att vi alltså slipper göra om den andra!
När den/dom är klar/klara är vi alltså helt klara med kemin, i alla fall jag... fast det känns väl redan som att den är över men jag har ju inte fått poängen ännu för labbarna.
Nu tänkte jag skicka ett mail till min NkA + Ma lärare från gymnasiet, skämmas över matte-tenta-resultatet och stoltsera (heter det så?) med mitt kemiresultat.

Vi hörs senare!

Kommentarer

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0