torsdag

på torsdagar har jag aldirg några bra rubriker, haha.. det är i slutet av veckan, den sista "åh nej, inte imorgon också"-dagen.
Idag har vi varit lite prduktiva, inte lika bra som igår men..
matten gick helt okej, jag förstår lite, faktiskt. Derivata är inte det enklaste och jag har missat hela kapitlet, SMART.
Så jag ska sitta ikväll också, eller öh.. jag får se, jag ska äta nu, sen börjar SOS gute och criminal minds. Jag ska i alla fall sitta med det i helgen, så fredrik får roa sig med annat, haha :)
Vet inte om jag ska lämna in inlämningsuppgiften, jag måste inte, eller jo.. men.. jag får inte IG om jag inte gör det.

skickade ett mail till min lärare om det nyss, får se vad han säger.
jag längtar till imrogon. det ska bliså skönt att komma hem, fast det är mycket att göra så är det ändå en helt annan sak att vara hemma-hemma och hemma-här.

Annat idag så har vi varit ungefär en timme på gymmet :) duktigt!

nåååja. nu är maten klar, tjing!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Jag jobbar i en ICA butik :)

2009-11-26 @ 22:26:24
URL: http://shoppoholicaa.blogg.se/
Postat av: Malle - Hockeyfru

hahah :D hoppas morgondagen gå snabbt!

2009-11-27 @ 00:25:24
URL: http://mysunshinestory.blogg.se/
Postat av: vesna.blogg.se

ha en fin helg =)

2009-11-27 @ 00:59:42
URL: http://vesna.blogg.se/

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0