Tillbaka i V-town!

hallå!
är så sjuuuukt trött och har ont i huvet. jag orkar inte.
fick komplettera matte uppgiften och jag satt med den nästan hela kvällen igår så fredrik fick sitta i min soffa och titta på tv, men a girl's got to do what a girl's got to do!
idag är heldag i skolan, jag har ingen frukost hemma.. så jag får äta två äpplen som jag tog med mig från jobbet -oops.
Den här veckan ska jag komma igång med plugget. Jag drömde att ja kuggade kemi-tentan, jag kommer kugga kemi tentan. fan..
jag orkar inte, 4 tentor i januari, min dröm!!! ÅÅÅH, ska bli sååå kuuul!!!!
(nu hoppas jag att ni förstog att jag drev)

ush, nä, nu va de lite negativt här va, jag har ett bra liv här. Jag ska sätta mig i soffan i tio minuter innan jag går, puss på er mina trogna.

Kommentarer

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0