textbomb

okejdå, bara för att jag är nykär.
här har ni massa textrader som är.. för bra för mig.


"För mycket tid att tänka på allt jag ser hos dig
Jag vet att det går över men det är lika svårt för mig
"


"Du vill att jag ska känna för något som aldrig känts som mitt"


"Du säger att du minns och att det känns som igår
Men det var för länge sen för att ens komma ihåg
"


"Jag andas in och det känns som första gången
Du håller om mig och jag vågar hålla kvar
"


"Du ville prata häromdagen
O helt plötsligt blev det tyst
Jag undrar vad som hände
Vi som skrattade nyss
"


"ja jag ville leva farligt
så jag slängde mina skor
"


"Så jag lovar ingenting, jag säger hellre förlåt
Vi ska va dom vi vill vara hellre nu än efteråt
"


"Det kan aldrig göras ogjort det där som hände ikväll"


"Åh jag drömde om en framtid som glömmer
Och jag drömmer om en framtid utan dig
"


"den här platsen är någon annans och jag måste hitta ut
hur ska man älska nån som har älskat nån förut?
"


"lika sorgset som förut men här finns inga brustna hjärtan
Alla ser likadana ut,
"


"Och fast vi båda vill
Mer än någonting annat
Så står det skrivet i pannan att man väcker en ångest när man släcker en annan
"


"Men du får mig att le som ingen annan
Och sjunka lågt och be om mer
"


okej.. det får räcka för ikväll, nu är batteriet slut!
SOV GOTT GULLISAR.





Kommentarer

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0