sova middag

hallå!
Jag vaknade för tio minuter sen ungefär, velade på om jag verkligen orkade träna core ikväll men bestämde mig för att det var allt för länge sen som jag faktiskt använde mitt nyinförskaffade träningskort, kan ju inte lägga ut 2 000 och sen bara skita i det, eller hur?
Så ikväll 18.30 är det core med Ida, det ska bli kul. Jag borde äta innan.

Jag skulle ha pluggat idag, ja det ... gick ju bra, sover man bort dagen får man skylla sig själv.
det behövdes verkligen sova också.

Förresten!

En sak som jag upptäckte i morse efter att ha läst om det på nätet förut men inte trott att det var så, är att min skiva med Melissa Horn faktiskt är signerad! De första 100 exemplaren signerade hon personligen, hihi :)

jag har ingenting alls vettigt att skriva, så vi hörs senare, puss.
Ska ta mig en räkmacka innan träningen, lagom nyttigt, haha.


(Fick MMS av pappa och köket har hunnit bli skitsnyggt på bara 2 dgr! Snart är det klart!)

Kommentarer

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0