sms-bloggning?

försökte men det verkar inte ha kommit fram.. så jag kan dra historien igen då.
Arbetsintervju var det ju för mig idag, klockan 10.00 Brandthovdargatan 16, i Västerås.
Jag går av bussen och hittar till nr 16 precis när jag börjat tvivla på om jag gått för långt.
Jag tittar på gården men det ser bara ut som gamla tegel hus, det var ett industriområde, och ingenstans står det TVR group eller TVR marketing group, så jag väntar utanför, i hopp om att någon ska ringa och fråga om jag är blåbäret som står där utanför och väntar.
Ingenting händer. Jag väntade i 23 minuter, sen tröttnade jag, tja, de kunde lika gärna ringa när jag var påväg tillbaka till bussen så kunde jag vända.
Ingen ringer.
nu är jag hemma, har skickat ett mail till dom och frågat om det verkligen var dit jag skulle..
och jag har ont i huvet igen, orkar ingenting. Idag ska jag plugga, och träna. men, jävla huvud.
vi får se, jag ska vila och hoppas att det blir bättre nu,
sköt om er, puss.

Kommentarer

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0