regn/snö, höst/vinter?

hallå.
Sitter på bussen nu.. och jag är glad för att jag ska få åka hem och träffa folk, men det är ändå med en klump i magen jag sitter här.
Allting känns som mitt fel helt plötsligt fast jag vet att det inte är så. Men jag är arg.. och funderar på att säga upp mig, jag med. Vad har jag där o göra egentligen? det är inte så att jag åker hem för EN dags jobb.

aja, ute har det snöat, eller regnat. jag vet inte ritkgit. Det ser ut som snömen när det når marken blir det vatten på en gång.
Direkt när jag kom ut ur västerås blev flingorna större men det blev ändå vatten direkt. Det är just det här jag hatar med vintern.

Nu ska jag lyssna på musik och njuta av en lugn busstur.
puss

Kommentarer

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0