prommis med älsklingarna

hej :)
har varit ute o gått med hundarna en sväng nyss. Tintin försökte inte ens rymma, eller jo. försökte, men jag röt åt han på en gång och muttrade "om du ska hålla på o rymma slår jag ihjäl dig" haha :p fyfan, den hunden e inte rolig ibland alltså. men som sagt, han rymde inte så jag var glad hela vägen. och vad jag har saknat dessa små djur!

nu ska jag ta en dusch och sen ska jag dammsuga (kanske, ahr inte bestämt mig om ja sa va snäll eller inte) sen bär de av mot kista vid 6. vi ska kolla på bio och äta god mat. hihi, mys!

puss på er.

Kommentarer

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0