produktiv dag blandat med massa bra sällskap

hallå!
nu är det natt. nej men nästan, okej?
jag är trött som en åsna och hela kroppen värker.
Idag var jag i skolan, på fysiklabb. Det var huuur kul som hellst. Vi mätte olika värmekapaciteter (?) låter roligt va? hahaha.. jag älskar fysik, jag är inte ens ironisk nu!

jag skulle läsa upp till fysik... vad det nu finns, istället för den jävla matten.
och den då, jag fick lite ångest eftersom jag fick för mig att nästa inlämningsuppgift skulle vara inne imorgon, men efter lite upptäckande så konstaterades det att den skulle vara inne på måndag, LITE mindre ångest.
Imorgon (igen, KORS I TAKET) ska jag och ida plugga matte och dessutom fysik om vi hinner, det känns bra. Men det gnager fortfarande i magen ang. matten, jag vill inte, jag orkar inte, jag kan inte, men jag ska. jag ska, jag ska, jag ska, om det så tar livet av mig.

i alla fall, tillbaka till dagen, efter fysiken gick jag och ida o skulle äta på spicy hot.. dock var det fullt, överallt. vilket resulterade i att vi gick över gatan och käkade kebabtallrik istället, det var sjuuuuuuuukt gott de med, så det gjorde inte så väldigt mycket.

Efter maten gick vi och satte oss på EH i ungefär 2 timmar, pratade om allt och ingenting och bara satt där, typ.
sen kom vi på att vi borde gå till biblioteket och sagt o gjort så var vi där. Letade efter lite saker om vad som finns på himlen, kom ut med tre böcker och ett lånekort, BRA ANKI.

Efter bibblan gick vi och tränade på gymmet, jag gjorde några av mina övningar jag fick av sjukgymnasten förut och kände av i benen direkt att jag inte riktigt... håller min träning ang. knäna. ajabaja!
De har dessutom pilatesbollar på gymmet så jag tänkte att jag ska gå dit iafl 2 gånger i veckan o köra lite övningar för benmusklerna bara. Det här kommer bli skit bra!

När vi hade gymmat gick vi till EH, IGEN. fikade med Sandra och Madde, planerade inför nyår lite, ang. mat och sånt, älska att planera!

Vid sju gick vi därifrån och mot maddes crib, på vägen hittade vi godis, chips och cola som vi tog med oss, perfekt till arga snickarn och greys!

jag har varit full i skratt hela kvällen och hela dagen har varit underbar, felfri.
fram tills nu, när jag kom till min ångest..
jag sitter fortfarande här med dunkande hjärta och undrar hur fan jag ska lyckas med det här...
men det ska jag.

ni som orkat läsa ända hit, tack!
och..
jag är glad för mina vänner, dom nära, dom bästa.
Alla säger att deras vänner är bäst men mina är bäst.

jag är lycklig, lyckligare än varit på så länge så att jag inte ens minns när det var sist..
men ändå så olycklig, stressad och.. nej men, vi låter det stanna vid att jag är lycklig, okej?

puss!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Ja det är härligt på hösten med tända ljus och sånt mys :)

2009-11-25 @ 23:08:32
URL: http://shoppoholicaa.blogg.se/
Postat av: Sofie

Du klarareeeeeeeeeeeee! :D



pöws

2009-11-26 @ 00:21:26
URL: http://somavin.blogg.se/
Postat av: Sofie

oj hehe menade klarareeeeeeeeeeeeeeeeeeee*

2009-11-26 @ 00:21:46
URL: http://somavin.blogg.se/
Postat av: DIAMANT svarar

jaa, ja vill oxå se den IGEN:D aså filmer brukarvara bättre när man ser dom en andra gång, fattar mer då o så..=)



oo nykära va?:) härligt!:)

haha ja hade fysikprov nyss, gick braa!! o kom snabbt hem:D

2009-11-26 @ 10:32:18
URL: http://annadiamants.blogg.se/

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0