pluggpluggplugg.. blubb

hallå, har precis kommit hem från EH och även en snabb sväng förbi MDH (skolan), jag och Ida började plugga runt 11 och var klara ungefär 14.. och ändå var det bara kompletteringar! USH. jag är SÅÅÅÅ lycklig att jag är klar med kemin så ni förstår verkligen inte!
Det var verkligen det tråkigaste jag läst i hela mitt liv, ja till och med tråkigare än den jävla mediakommunikations kursen, och då, mina kära gamla kalssvänner, förstår ni, hur tråkigt det var...

ush. I alla fall så när vi var klara med kompletteringarna gick vi förbi skolan och lämnade in dom. Jag passade samtidigt på att kolla på min kemi tenta, jag visste ju att jag var godkänd men det var kul att se ändå.
Jag tog inte med mig den hem, jag vill inte bli hemsökt av massa jävla elektroner och atomer mer.
Låt mig dessutom säga er; skriver ni en "fakta" tenta/prov/whatever, SKRIV, allt du har i huvet, bara skriv ur det. Är det något som du tror att det kanske är det härskriv!! det lönar sig i slutändan.
Jag fick ½ poäng på flera uppgifter bara för att jag hade skrivit lite!
om man skriver mycket eller lite spelar ingen roll, de förstår ändå att man vet vad de menar med uppgiften.

25 poäng, 1 poäng över G-gränsen.. det var allt som behövdes för mig och jag är så jävla stolt över mig själv så ni förstår inte det heller!

nu; äta?
puss

Kommentarer

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0