myskväll

hallå!
en mycket trevlig fredagskväll måste jag säga!
eller hela dagen har varit mysig!
vid halv ett kom Adam och Wiktor hit, jag proppade i mig mat (köpte färdigmat; flygande jakob som var grym!) och så gick vi ut på prommis med hundarna, vi var ute och gick i 2,5 timme ungefär! kändes skönt efteråt.. och så obiligatoriskt när man besöker mig (iafl om man heter adam) så blir det en påse chips, haha!
jag har saknat dig adam, älskade! alla samtalsämnen och allt, ja... allt!

Runt fem åkte vi till Erik och Kristin, Erik fyller ju som sagt år idag, GRATTIS IGEN!
och vi fick jääättegod mat, GRILLAT (!) hur underbart är inte det såhär i vintern? Förresten har det snöat lite idag, mys. men kaaaaaaaaaalllt!!!!
Efter maten så spelade vi kort och fikade, jag hade vinnarskalle (dock inte från början) och kom tvåa, protokollföraren (födelsedagsbarnet, aKa Erik) vann, såklasrt!

nu måste jag sova, imorgon är det jobb som gäller, så vi hörs efter det.
puss & god natt!

Kommentarer
Postat av: DIAMANT

ja den va så god:D haha, dåligt med goda tårtor som man inet blir mätt på!:P :D

kram!

2009-11-14 @ 16:07:10
URL: http://annadiamants.blogg.se/

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0