måndag

ny vecka.. nya tag?
öhm, tja..njee..
jag vaknar och tänker att jag fan inte kommer orka gå upp
jag sket i matten, fyfy.
dock har jag pluggat lite själv, körde fast nu så tog en paus.
Ska plugga mer sen och ännu mer ikväll, jag är duktig fast jag är dålig...
Jag ska i alla fall gå på fysiken idag, det är ett måste. nu har jag varit borta två lektioner därifrån..
dessutom måste jag börja plugga till tentan typ.. nu..
så idag blir det lite matte efter skolan och imorgon är det plugg hela dagen
för nu ska jag banne mig klara alla mina tre tentor!!!! :)
Jag ska nog satsa mest på MatteC tentan istället för matteA+B för vad jag har hört så får man godkänt på kursen om man klarar matteC tentasn även fast man inte klarat matteA+B detta är ju för att man måste ha förkunskaper till matteC så det är väl ganska självklart, nåja.
det här ska gå så braa!! :)

puss på er

Kommentarer

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0