jag tycker om

..att pyssla..
och räkna, göra budgetar och .. öh.. typ

Såhär ser det ut
En resa med flygbussen till arlanda (beställd på internet) kostar 106 kronor,

Stockholm:
Tors; 106 kronor + SL biljett för en vecka, 160kr
Fre;
Lör;
Sön; 106 kronor
Västerås:
Mån;
Tis;
Stockholm:
Ons; 106 kronor
Tors;
Fre; SL biljett 3 dgr 120kr
Lör;
Sön; 106 kronor

= 704 kronor för resor (BLÄ VAD DET KOSTAR?)
Och om jag jobbar en helg kommer jag tjäna ungefär 1400 innan skatt, då tjänar jag ungefär 700 kronor med resorna borträknat.
Jobbar jag två helger tjänar jag ungefär 2800 innan skatt, då tjänar jag ungefär 2100 kronor med resorna borträknat. Vi får se vad jossan säger.. hihi.


Kommentarer
Postat av: Sara

Sv; Jag är lite trött har just kommit hem ifrån en tråkig och lång dag i skolan.

2009-11-03 @ 15:17:41
URL: http://saransara.blogg.se/

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0