jag är sämst

på att äta.
jag äter aldrig ordentlig mat numera, igår, okej.. jag åt tre skivor falukorv, gurka, paprika och två potatiskroketter...
Den dagen som jag åt innan igår var i lördags och innan det torsdags..
jag måste bättra mig, fyfy.
men jag har ingen fantasi och inte heller någon ork?
Det är kul att laga mat, när man väl håller på, när man har en idé..
men jag har inga idéer..
då blir det som det var hemma, ensidigt, såfort Angelica lagar mat då vet man vad det blir.
Egentligen är jag sugen på kyckling, kyckling med bacon runt, förstå vad gott.
och jag skulle även kunna proppa i mig köttfärsröra med ris, det är gott, mina vänner.

men idag blir det åter igen; två falukorvsbitar, på sidan.. och, en sofie, ris med soya.. Vad gör man inte?

det är bara ett konstaterande
och NEJ det är inte för att bli av med extrakilon som jag inte äter, jag skulle aldrig svälta mig för att nå mina mål. Jag tycker om mat alldeles för mycket. När jag kommer hem äter jag upp mig igen, haha :)

Kommentarer
Postat av: a

Jag gjorde flygande jacob häromdan, utan banan! de blev gott :)

2009-11-24 @ 18:26:01
URL: http://uppsalabloggen.se

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0