jag är så trött

bläääää..
jag håller på o somna redan här.
Jag ska packa, fixa, leta fram jobbkläderna.. och diska.
I förrgår skulle jag diskat "idag"
igår skulle jag diskat "idag"
idag måste jag diska "idag" .. eftersom jag åker hem imorgon och det är ju inte det mysigaste att komma hem till en stökig lägenhet, kanske.
Jag kommer avlida denna gång när jag ska hem också, när jag är påväg tillbaka till västerås. Förra gången höll jag på o börja böla när jag sa hejdå till mamma, men nej!

Ikväll ska jag träffa fredrik en snabbis, inte för att någon av oss egentligen har tid utan för att han kommer sakna mig sååå mycket annars, haha... jag skojade :p
Men nu är jag borta torsdag, fredag, lördag och söndag. Kommer hem söndag kväll iofs, då lär jag va död.
Måndag och tisdag är jag här i västerås och sen åker jag hem till stockholm igen.. onsdag, torsdag, fredag, lördag och söndag.
Det här ska bli så skönt men det känns så jävla onödigt att ens åka hem mellan!

Idag har jag köpt en datorväska. Jag köpte ett fodral förut som kan vara bra att ha om man bara ska lägga datorn i en större väska, men nu köpte jag en väska på Gina för 300kronor som passade perfekt! Underbart!

nej fyfasiken, nu ska jag prata med mina älsklingar, <a3, och sen ska jag diska, städa o slumra innan jag ska plugga lite och träffa fredriksötnosen.

puss på er!

Kommentarer

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0