jag är arg.

hallå.
Såhär har min dator sett ut nu ett ganska bra tag..



Jag kopplade in ipoden och skulle synka när datorn säger att jag har lagt in för mycket bilder "ska jag ta bort bilderna så musiken får plats?" frågar den mig, javisst tänkte jag. Men sen kom jag på att eftersom att all musik (tydligen) redan var borta redan kunde jag avbryta och börja om helt från början. Jag har alltså raderat all musik i mitt itunes-bibliotek. kul. Och dessutom det här "övrigt" på 3,54 gig!?!?!??!
Blä, jag är arg. Men nu får jag ny musik, det är bra. Bara att det tar sån jeefla tid.

Kommentarer

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0