I'm back!

nu har jag gått en mycket lökig prommenad, jackan gör det väääldigt varmt, när man dessutom har en jäkla tjocktröja på sig under, bra där.
Lenin frågade mig hur varmt det var i svearike och jag upptäckte att det är 10 grader VARMT ute, jag måste ha blivit galen att gå runt i "min feta blåbärsjacka" när det är höstvärme ute fortfarande.. jag kommer ju frysa ihjäl när det blir kallare sen.
Gick samma runda som igår, 50 minuter ungefär tar det om man går i min takt. På vägen hem stannade jag till på Ica och köpte lite sushi saker som jag hade missat
och.. för att ha dubbelmoral; chips och dipp till ikväll
ja men det ÄR JU FAKTISKT FREDAG.
dessutom ska jag ut och gå en gång till idag.
jag kommer tröttna på den här rundan ganska snart.
Dessutom är det asfalt hela vägen vilket betyder inte bra för mina knän..
men de e inte lätt när man bor i en stad inte, jag saknar rosersberg.
Anyway, nu ska jag fixa mitt sushiris.
Jag kan dokumentera hur man gör så kan ni göra likadant ni med!

Förresten så BLEV jag på bättre humör, piggare, kanske.
PUSS

Kommentarer

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0