I taket lyser stjärnorna

hallå!
jag fick ett erbjudande ifrån en tidning att hyra en film gratis från en hemsida..
och jag valde att se I taket lyser stjärnorna
egentligen hade jag bestämt mig för att inte se den.
Vi läste boken i nian, tror jag, på högstadiet och jag tyckte boken var hur bra som hellst..
och i dessa fall brukar filmerna bara förstöra boken
men nu var det så pass länge sen som jag läste boken så jag kom inte ihåg så mycket, kom inte heller ihåg hur jag föreställde mig alla personer vilket gjorde att filmen blev hur bra som hellst...
nu sitter jag här, rödsprängd i ögonen och funderar på hur det vore om jag skulle förlora min mamma, eller min pappa eller erik eller stefan.. eller någon annan i min närhet..
nej jag vill inte ens tänka på det.
jag skulle gå under då....

nu måste jag hämta tvätten, puss

Den fick iafl 5/5

Kommentarer
Postat av: Sarah.

neeej! gud jag tyckte inte alls den var så bra. saknade massor av detaljer från boken!

2009-11-21 @ 15:30:25
URL: http://sarahts.blogg.se/

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0